29.10.2015

Such a wonderful life.

Siedmiomiesięczna przerwa w blogowaniu, a moje życie wywróciło się do góry nogami. Bycie Au Pair nie było mi przeznaczone, jak pewnie większość z Was, czytelników tego bloga mogło się domyślać - skróciłam program. Już pod koniec czerwca byłam w domu, wśród najważniejszych dla mnie osób.
Dzisiaj, po ponownym przyzwyczajeniu się do mojego życia w Polsce, mogę spokojnym, może nawet zdystansowanym okiem spojrzeć na pierwszą połowę 2015 roku i moje zupełnie inne życie. Jestem z siebie ogromnie dumna. Spełniłam marzenie, mieszkałam na obcym kontynencie, chodziłam do collegeu, poznałam Amerykanów, żyłam moim Amerykańskim życiem. To było naprawdę cudowne doświadczenie, które polecam każdemu. Nie można niczego żałować, wiadomo, popełniałam błędy, ale kto tego nie robi? A po co żalem psuć sobie tak piękne wspomnienia?
Mogłoby się wydawać, że po półrocznej rozłące z kimkolwiek nic już nie będzie takie samo. Wracałam do domu trochę niepewnie, oczekując najgorszego, biorąc odpowiedzialność za swoje wybory. Wiadomo, rodzina będzie zawsze rodziną, ale chłopak? Przyjaciele? I tutaj doznałam pięknego zaskoczenia. Nic się nie zmieniło. W życiu nadal, niezmiennie od półtora roku towarzyszy mi M., przyjaciele jak byli tak są nadal, jedynie tym razem im zachciało się opuszczać rodzinny dom, ale kto jak nie ja to zrozumie? Więc czekam cierpliwie na powroty lub odwiedziny.

Jak teraz wygląda moje życie?
Na pełnych obrotach. Robię wszystko, wykorzystuję każdą chwilę. Praca, uczelnia, chłopak, znajomi, uczelniane media, a do tego udzielam korepetycji z angielskiego, rysuję, ostatnio nawet wpadłam na pomysł tworzenia jakichś kochanych drobiazgów z filcu. Czasami tylko zatrzymuję się na chwilę spoglądając na ramki ze zdjęciami ze Stanów i te z moim chłopakiem wiszące na ścianie mojego pokoju i myślę jak cudowne mam życie.


Miłego dnia!
A.

2 komentarze:

  1. Pisz częściej :) Pozdrawiam
    www.paulaintheusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Ruszył nowy, systematycznie prowadzony, oficjalny blog, w którym są zebrane wszystkie blogi au pair z Polski! Serdecznie zapraszam do dołączenia!
    http://aupair-poland.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń